، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

نه ماهگیییییییییی

1394/3/3 12:22
نویسنده : مامان گلی
269 بازدید
اشتراک گذاری

پایان نه ماهگی

وزن 9.800

قد 70

خوب بریم سراغ اتفاقات این ماه

اول از همه روز مادر

امسال با وجود شما گلم پسرم منم مادر شدم. نمیدونم یک حس شیرین و دوست داشتنیه که قابل توصیف نیست.

شماهم زحمت کشیدی برام گل و یک النگو خریدی.مرسی گل پسرم.انشا..همیشه سالم باشی .

 

اولین مروارید پسرم در تاریخ 94.2.2 مهمون دهن کوچولوش شد و دومیش 94.2.3 و الان شما صاحب دوتا مروارید خوشکلی.

 

سلام سلام صدتا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواشو یبصدا

شدم جز کباب خورا

خیلی بلا و شیطون شدی.دوست داری همه جا سرک بکشی.سر سفره که مکافات باشما گل پسری.کنار شما نمیشه حتی نماز خوند زود میای مهرو جانماز برمیداری.

دستو به میز وصندلی  میگیری و بلند میشی .وکنار مبلا راه میری.

کلمه دده که اولین کلمه ای بود که یاد گرفتی رو فراموش کردی.حالا میگی جیزه.جی جی.اته.و بـــــــــــــــابـــــــــــــــــا

بابا رو هم اولین بار که تو خواب گریه میکردی گفتی و یادت موند.

ومن همچنان در انتظار گفتن مامان .

عکسای ناناز مامان

 

 

 

پسری در حال رفتن به مهمونی

 

 

مامان فدای قدو بالات بره

علیرضا با آیدا جون (نوه عموی مامان)

انشا..همیشه لبت پر از خنده باشه

بازی جدید.منتظری تا بابا جون بیا ملغت بده.

علیرضا تو گلخونه باباجون

 

علیرضا و داستان هندونه خوردنش.

گل پسری با امیر محمد پسر دایی مامان.تو حرم امام رضا(ع)

علیرضا:ول کن منو امیر محمد میخوام برم بازی کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)